Ringar!

Vilken dag. Blir inte mycket gjort idag inte. Jag och älsklingen går mest runt och såsar här hemma. När M jobbar får jag hur mycket som helst gjort om dagarna, men när han är ledig är vi bara tillsammans.  Antar förresten att det inte är så "bara" :) Idag har vi iaf beställt ringar!! Åhhh längtar tills vi får dem och jag får tjuvprova lite :) Dröjer  tills i slutet av juli. Guld inte riktigt är min grej  så det blev titanringar, så fina!  Vi valde dessutom ringar där namnet graveras på utsidan och eftersom jag inte är så mycket för stenar och blingbling heller så känns dessa helt perfekta!  *Happy*

Nu dax att hoppa i lite andra kläder, sen ska vi ta oss in till stan och tivoliparken med liten Alice :)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Va roligt att ni äntligen beställt ringarna och vilken tur att man kan välja ringar som passar för den man är! Hoppas ni har en mysig dag i tivoliparken! ILY!

2009-05-26 @ 16:33:53
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

wieho låter som ni kommer ha ursnygga ringar,tror jag sett såna ;)

Kul med nåt "eget/annorlunda"



Jadu den dära kattfan,undra hur länge en sån ballong lever :P

Nästan så man skulle pajja den mohaha.

Fast det kommer ju bara fler och fler marknader,och därmed fler Kittyballongen-får väl överleva.

När jag satte Lowa i bilen till dagis imorse så bara skrek hon,frågade vad tusan det var frågan om

"Kitty Kitty Titti Tittiiiiiii"

Vafan låt kattafan sova och va ifred nångång ;)



Kramkram

2009-05-26 @ 21:01:37
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0