Sov envisa unge!

Igårkväll vägrade Alice att sova fast att hon inte alls sovit middag särskilt länge på dagen. Just nu har jag samma bekymmer med henne. Hon står upp i sängen och gör allt för att hålla sig vaken trots att hon är supertrött, envisa unge!

Febern är borta iaf och i förmiddags tog vi en tur till öppnan. Alice var verkligen jätteglad över att få komma dit, inte kul att bara gå här inne och dega ju. Efter öppnan var vi ute en stund och alice plaskade i vattenpölar. Hon älskar sina gummistövlar! Gick runt med dem i famnen och visade dem för alla på öppnan :) När vi kom in tog jag tag i Linus rum och städade det. Har sen även fixat vårt sovrum, vardagsrum och Alicens rum. Nu pausas det en stund, men det är snart dax att göra ett ryck igen :)

Fast ärligt talat hade jag gärna vilat en stund med Alicen nu. Är riktigt urtrött. Kunde inte somna igår och imorse väckte Alice mig innan klockan sex. Hon somnade om efter en flaska välling, men inte jag inte :S




***Finaste Alicen***

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0