Tråkhelg

Lördag... och världens tråkigaste sådan :( Älskling jobbar hela helgen och det är tradigt värre. Jag och Alicen ska roa oss med en liten runda på stan tillsammans med mina föräldrar, sen får vi se vad vi hittar på. Jag och mammi ska iaf kolla lite dukningskombinationer. Spännande! Svart, vitt, rosa och silver är färgerna vi valt. Får väl se om det kan bli något snyggt av det :) Sovmorgon fick vi idag! Alice vaknade vid åtta och ville ha välling, efter den somnade hon om direkt igen! Sov till 9.30 :) Antar att det är gårdagens minimala middagslur hon behövde ta igen idag.

K R A M

Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja det är tråkigt att jobba helg! Ska själv ta mig till jobbet nu om en stund. Hoppas ni hittar något i stan. Kram

2009-05-23 @ 12:21:49
Så här sa: Carro

Gött med "bäbisar" som sover bra :) Leon sov oxå till halv 10, efter att ha ätit vid sjusnåret! Hoppas ni hittade fint på staden! ILY!

2009-05-23 @ 19:35:59
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0