Tysklandstur

Idag har vi klarat av en tysklandsresa och nu har vi handlat det vi behöver i stark väg till bröllopet :) Skönt att ha det gjort. Vi köpte även hem lite vin, öl och annat som kan vara gott att ha hemma nu när det stundar grilltider och sommar :) Mina föräldrar var med och det blev en riktigt trevlig tur. *Tack för idag* Farmor passade Alicen och de verkar ha haft det hur bra som helst. Tvivlar jag inte på, Alice gillar sin farmor skarpt :) Det är mest jag som tycker det är jobbigt att vara ifrån min lilla Liten. Men men, 60 mil i bil är inget man utsätter sin älskade stjärna för. Grabbsen är kvar hos sin pappa men imorgon kommer de äntligen hem, lääängtar! Nu är jag helt slut. Det har varit en lång dag och jag längtar efter sängen!

Nighty


Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt o ha det gjort! Kram

2009-05-28 @ 07:40:03
Så här sa: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Så här sa: miian

oh skönt att ha det fixat.

Jisses först har man ingen aning om att ni ska gifta er och nu pang på så händer liksom allt,att du hinneR? =)

Du måste gått med en riktigt bra planering i skallen under tiden alla andra var ovetande ;)



Var är det ni ska gifta er?

Kram

2009-05-28 @ 12:41:12
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0