slösa & spara

Blev en snabb shoppingrunda när vi var på stan idag. Alice behövde verkligen sommarkläder och nu efter att jag sålt alla hennes tunikor/kläningar och leggings från förra sommaren så kändes det helt ok att införskaffa lite nytt. Tack Tradera! :) Hittade lite på po.p idag och förutom att de har en kvalité som håller kanon så gillar jag att det finns ett andrahandsvärde i kläderna. Jag har både sålt och köpt massor av po.p kläder på Tradera till Alice. Efter stan/shoppingen/tivoliparken så var det dax för utvecklingssamtal med Lucas. Sista på mellanstadiet, känns galet att min lilla påg ska börja på högstadiet till hösten! Samtalet gick bra och självklart är jag glad över att han fixat skolan men jag är också väldigt glad över att Lucas har många kompisar, är en snäll och uppskattad vän och att han är trevlig i sitt sätt mot andra. Min älskade storkille ♥

Ikväll blev det friskis och gymmet. Fick ta ett pass på löpbandet idag och när jag sprungit ett par kilometer blev det minsann rejäl fart på mig. Inte på bandet dock, jag fick nämligen syn på parkeringsvakten som kom gående utanför fönstret. Kom på  att jag glömt lägga fram p-skivan i bilen. Måste sett roligt ut när jag hoppade av bandet och fortsatte springa i full fart ut :) Det bjuder jag på, känns nästan som om jag sparade flera hundra  ju i och med att jag slapp p-böter :)




Bilder från po.p

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0