Segedag

Hej hopp valborg var bra och idag är det ju faktiskt bara fredag trots att det känns som söndag :) Inte illa då man inser att man har hela helgen kvar trots att det nyss kändes som om den var på väg att ta slut :) Idag har vi seeegat hela förmiddagen och egentligen har jag har en massa annat att stå i än att sitta här. Orkar bara inte ta för mig något. Älsklingen försöker just nu somna vår envisa tös. Om en stund ska nämligen jag och Alicen på ettårskalas hos kompisen M-F. Ska bli så trevligt så.

Igår hade vi valborgsfirande med C, L å L här hemma. Trevligt - tack för det :) Vi grillade, spelade lite spel och fick även se en liten majbrasa ("ljys" enligt Alice :)) som traditionsenligt anordnas här i området.

Nä nu är det hög tid att sätta fart. Snart kalasdax ju.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Tacktack för i torsdags! Trevligt :) Men Leon ser ju vettskrämd ut där under gymmet ;) Haha! Hoppas kalaset var trevligt! KRAMKRAM ILY!

2009-05-02 @ 14:30:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0