Bad, mat och bröllopstjat

Idag var det (trots röd dag i almanackan) babysimdax! Både jag och älskingen badade med Alicen, mys!  Efter badet var vi hos mina föräldrar som precis kommit hem efter två veckors semester i Spanien. Härligt! Trevligt sällskap och god middag  bjöds det på hemma hos mammi. Mammas mat är alltid godast och Alicen skulle nog kunna sitta kvar där ännu och sleva i sig av såsen :) Mycket bröllpstjat blev det minsann också :)  Vi passade bl.a. på att åka bort till festlokalen för att kolla och mäta lite. Det kommer bli hur bra som helst. Ikväll har jag och älsklingen pillat lite med bordsplaceringen och det är ingen lätt nöt att knäcka vill jag lova. För oss är det dock viktigare att våra gäster hamnar i trivsamt sällskap än att man går efter konstens alla regler.

Nä nu sova!

Nej först... Igår hade vi besök av systerstor med familj och även finaste liten Leon med familj var här. Trevligt trevlig! Mat, vin, trevligt sällskap och sällskapsspel är en fulländad kombination om du frågar mig :) Till Leon tog vi fram Alice gamla babysitter. Alicen tyckte nog det verkade vara hyfsat mysigt att relaxa i den lite för idag kröp hon själv upp i den och provade :)



Kommentarer
Så här sa: Stora sis

Tack för en trevlig kväll. Alltid kul när vi träffas och Alice va välgigt lätt road =)

2009-05-22 @ 06:28:37
URL: http://pajzon
Så här sa: Carro

Haha, va söt hon är då :)



Va kul att det verkar bli så bra med allt, men det visste jag redan :) Hoppas bordsplaceringarna blir bra ;)



Tack för i onsdags! ILY!

2009-05-22 @ 11:58:46
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mia

Vart ska ni ha festen ????

2009-05-22 @ 21:04:37
URL: http://focim.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0