Jag kan inte soooova!!

Jag sover sjukt dåligt utan min älskade. Avskyr när han jobbar natt :( Ingen mening att ligga kvar i sängen när man ändå inte kan sova. Infon på sjukhuset i em varade inte så länge så jag passade på att sticka till friskis efteråt. Inte så smart med tanke på att jag mådde blä redan innan träningen. Självklart kändes det bara sämre efteråt. Ibland är jag korkat envis.

Jaha så ni vill ha lite bröllopstjat iaf då :) Tackar för kommentarerna :P Tärnorna är som sagt tillfrågade. Jag valde att fråga en av de bästa på hela jorden, min älskade Laline. Jag tycker så otroligt mycket om Carro, hon är en människa som  jag vet var jag har, som alltid finns där och jag kan vara precis den jag är inför henne. Det finns inga outtalade krav  mellan oss, bara ömsesidig respekt och det bygger de finaste relationer på. ♥ I love you Bästa!

Sara är min andra tärna. Hon är en av mina vänner från unga glada dagar :) Hon har tröstat och torkat många tårar, men självklart har vi haft en massa skoj ihop. Sara var med på alla de där "första-gången-grejerna ni vet :) Första kärleken (ja alltså nu räknar jag inte "fråga-chansen-killarna"), första cigaretten, första fyllan, första besöket på ungdomsmottagningen *haha*  Henne har jag känt över halva livet och även om vi inte träffas så ofta nu så är det precis som vanligt när vi väl ses. Inget konstlat där inte. Sara är en av de mest o-egoistiska människor jag någonsin lärt känna. Hon finns alltid där när någon behöver henne. Ofta tänker hon mer på andra än på sig själv och så har det alltid varit.
Jag tycker lika mycket om henne nu som när jag var fjortis ♥

Annat som är klart... Nosaby kyrka var ett självklart val, färgerna har vi enats om, ringar vet vi vilka vi ska ha, de ska bara beställas (titan - jag har svårt för guld), maten oroar jag mig inte ett dugg över (mammas grej) och jag tycker nog vi har koll på en hel del. Prästen är jag dock liiite orolig över. Fick tag i min konfa-prälle som jättegärna ville viga oss, men som senare kom på att han inte alls kunde. Han (och ungefär alla präster i hela stan) är nämligen bortresta på studieresa. Så nu får vi väl se :)

Nähä ett nytt försök att sova kanske?! Jag är verkligen urtrött, men somna lyckas jag inte med :( Kanske ska knycka Alicen ur hennes säng och gosa liten älskling :)

Natti (eller nåt!)


Kommentarer
Så här sa: Sara

Åh vad fina ord vännen! Tack så jätte mycket! Nu är det typ 5 min sedan du gick härifrån! Mysigt hade vi och som du själv säger.....det känns aldrig konstigt eller länge sedan vi träffades! Love you!

2009-05-20 @ 11:49:55
URL: http://sara75.blogg.se/
Så här sa: Carro

Du vet att jag älskar dig oxå! Jag ser fram emot er dag så otroligt mkt! Ska bli fantastiskt att få dela denna stora dag med er! ILY!!!

2009-05-20 @ 13:16:17
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0