Heeeej!

Ojojoj, här råder verkligen stiltje. Men ni är snälla ni. Jag kollar statistiken och ser att ni tittar in trots att jag inte uppdaterar särskilt flitigt. Nåja det kommer kanske en förklaring till varför så småningom:) Idag jobbar älskling hela långa dagen och jag och Alicen ska roa oss med att cykla till tivoliparken. Där väntar våra fina fikasugna vänner :) Kvällen hoppas jag blir lugn. Alice har bökat och knökat inatt och jag har vaknat till flera gånger så trots att jag känner mig full av energi så är jag aningen pömsig. Hur som helst så har jag redan hunnit med friskis idag. Perfekt med gymkort då kan man träna när man vill :)  Imorse fick jag också avklarat ett telefonsamtal som gladde mig enormt och ibland känns det som om allting bara liksom faller på plats .

Igår var jag på musikklassernas vårkonsert. Som vanligt var den fantastisk och man blir så glad av deras framträdanden :) Nästa gång ska även Linus vara med. Kanonas tycker jag, som är allt annat än nöd med den skola han går på just nu :(

Linus bor nu växelvis hos mig och sin pappa. Det går hyfsat. För Linus går det bra, men jag har lite svårt att vänja mig. Varje dag han är här tänker jag att "snart ska han till A igen". Dumt! Man borde leva mer i nuet och njuta av det man har istället för att oroas över morgondagen.

T R E V L I G   H E L G!!




Kommentarer
Så här sa: Carro

Ville bara säga att du är BÄST! Och att jag saknar DIG!

2009-05-15 @ 12:38:45
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sara

IDAG, har DU gjort mig väldigt väldigt glad! Du har fått mina ögon att tåras, mitt hjärta att slå volter och fått mig att känna mig oerhört speciell!

Tack kära underbara fina vän!

Du vet säkert vad jag menar.....men postgubben är kodnamnet!!! Hihihihih!!!!



Älskar dig! KRAM!!!!

2009-05-15 @ 23:04:10
URL: http://sara75.blogg.se/
Så här sa: Stora sis

ÄLSKAR DIG!!!

2009-05-16 @ 07:25:10
URL: http://pajzon

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0