091111

Redan i mitten av veckan. Fort dagarna rusar på. Trots att man inte känner sig på topp. För det gör jag inte. Orken tryter fort, lite ont i halsen och trött tusan. Nåja, ska inte klaga för mycket - jag är ju inte man direkt :P Har faktiskt lyckats dammsuga, torka köksgolv och tagit tvätten trots att jag är krasslig. Jodå. Sen har jag suttit och letat jobb, kollat utbildningar och sökt vägar inför framtiden. Svårt det där, men jag ska inte ge upp.

Imorse fick vi en liten sovmorgon. Linus skulle till tandläkaren så han fick stanna hemma fram tills dess. Gött! Vi skjutsade Alicen till dagis och det går hur bra som helst där nu. Hon kastar sig in, vinkar glatt och kastar puss om hon hinner. Lilla stora stjärnan. Men nu är det äntligen dax att hämta henne :) Sen får det bli en promenad, för idag ska envis unge sova middag. Idag ska minsann envis mamma vara mer envis än envis unge är. Så får vi båda en betydligt trevligare eftermiddag.

Ha det fint!



Snart dax att börja fixa till advent. Jag har hjälp, har ni? :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Krya på dig love!! Skönt att det går så bra på dagis för Alicen :) ILY!

2009-11-11 @ 11:50:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Du kan ju skicka hit Alice för jag har ingen hjälp!

2009-11-11 @ 13:46:04

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0