Fixar och grejar

Blir inga före och efter-bilder på hallen. Möjligtvis bara efter :) För före finns inte längre. Nu är det påbörjat! Fick som jag ville och tror nog det ska bli så bra så :) Och renovering betyder ju dessutom ofta ett Ikea-besök. Me like! Senast fredag ska det bli av. Blir nog till att köra dit själv, kan ju inte tvinga på älsklingen det också när han nu är så snäll och agerar målare. Men Ikea är faktiskt nästan ännu bättre utan honom :P

Alicen har varit riktigt sjuk idag. Alldeles tagen :( Två gånger har hon somnat i sittandes i mitt knä och en gång gick hon själv och la sig i sin säng. Framåt eftermiddagen hade hon riktigt hög feber. Stackars min Liten. Så självklart blir det varken bad eller dagis imorgon. Bara hemmamys med mamma och pappa.

Jisses vad det blåser ikväll. Riktig storm ju :/


Kommentarer
Så här sa: miian

stackars sötnosen,hoppas hon kryar på sig!

Roooligt med renovering OCH Ikeashopping =)

2009-11-19 @ 18:08:57
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Sandra

Låter precis som min sjukling där hemma. Inte kul. Hoppas Alice kryar på sig snabbt.

Kul med fix hemma. Jag har massor jag vill göra men har accepterat att det inte finns tid för det just nu. I love IKEA. Vill också åka dit. Dags att köpa ny säng till Arvid. Lillasyster ska snart ha den andra.

Kram

2009-11-19 @ 20:35:38
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0