Idag söndag, igår lördag, imorgon fredag

Har precis kommit hem efter en liten promenad med Alicen. Hon var helt slut stackaren, men sova ska hon ju inte. Så det fick bli vagnen och en liten paus i den. Ikväll kommer kusinerna, trist om hon inte skulle orka leka då. Trots att det är lördag känner jag mig söndagsseg och tråkig idag. Ingenting är riktigt kul. Älskling ska jobba inatt och det suger. Avskyr det. Men på måndag är Mattias ledig så imorgonkväll ska vi fredagsmysa, läääängtar. Anledningen till det är att vi aldrig hade det übersköna fredagsmyset igår. Jag var på tjejfest. Trevligt som tusan, men sådant galej passar mig egentligen bättre att ha på lördagar. 

Galet vad man kan kasta omkring veckodagarna då :)


Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja men du är ju lite galen! Kul var det i fredags iallafall! Puss =)

2009-11-07 @ 17:43:53

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0