Krasslig :/

Kul att alla är så väldigt glada i det här huset idag :S Not! Nåja, jag överlever, man kan ju alltid pigga upp sig med en promenad eller nåt. Fast jag vet inte om jag orkar. Känner mig ganska hängig och krasslig förtillfället. Blä! Orkar inte bli sjuk :(

Just nu känns det mesta ganska trist faktiskt. Åtminstone i skrivandets stund. Jag hoppas innerligt på ett positivt besked från högskolan så småningom. Men jag vet, jag borde vara lite mer realist. Har kollat mina betyg och jämfört med vad som krävts tidigare år. Och inte någongång tidigare hade mina betyg räckt :/ Så... nej mina förhoppningar är väldigt små. Antar att det är ännu fler som sökt den tänkta utbildningen nu också. Den är populär som tusan och just i dessa tider är det säkert än fler som söker. Men hoppas kan man väl få? Fast å andra sidan har jag ingen aning om hur vi skulle få ihop det rent praktiskt. Utbildningen är i Malmö och jisses vad allt skulle behöva förändras här hemma om jag skulle börja plugga där... Men det hade kanske varit bra för oss alla med en förändring...

Oavsett vad, så kommer jag att börja plugga i januari. Något. Och jag ser faktiskt fram emot det.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Krya på dig love! Inte kul o bli sjuk... Håller tummarna för att du kommer in om det nu är det du vill :) Kanske det hjälper lite iaf! ILY!

2009-11-10 @ 15:16:36
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Tråkigt o vara dålig! Krya på dig fort! Vad har du sökt för utbildning? Kul o läsa igen! Kramis Mellizz

2009-11-10 @ 16:12:52

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0