sov!!!!!!!

03.30: MAAAAMMA!! Bygga Bob! MAAAAMMA läsa saga!! MAAAAAAMMA upp!!
Sen följde en lång frågestund om typ alla Alice känner. Pappa? Pappa jobbar,men vi ska sova nu. Ka..Neon? Carro och Leon sover också nu. Farmor? Alice ALLA sover nu. Bojje, mormor, Lucas, Esther...??? JO ALLA sover nu Alice! Vi ska också sova.

Icke.

Ghaaaa snälla söta rara Alicen man ska sova på nätterna.

Kvart i fem gav jag upp. Och gick upp. Fixade en flaska välling och en halvtimme senare sov vi vidare. Men det var lång tid att vara vaken. Och eftersom Mattias jobbade natt så somnade jag inte förrän närmae två. Trött som fan idag.

Tog vagnen och gick till dagis för att hämta Alicen idag. Hon vägrar nämligen sova middag. Vilket är skitjobbigt, kvällarna är katastrofala och nätterna blir fel. På hemväg från dagis kämpade hon emot tusan i vagnen också. Men jag gav mig inte. Vi gick, gick och gick. Nu har hon sovi i drygt 45 minuter. Hoppas på en bättre natt inatt.


Kommentarer
Så här sa: Marie

Jobbigt när man inte får sova! Hoppas ni får en bättre natt inatt! Kram

2009-11-02 @ 21:31:52
Så här sa: Carro

03:30 Ja då sov vi som grisar. Hoppas att vi gör det i natt oxå, ja ni med såklart! :) ILY!

2009-11-02 @ 22:59:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

men usch stackare!!!!!

Känner igen det där med utebliven middagsvila,Lowa vägrar på dagis.

Det är ju där hon behöver det som mest när det är så mycket intryck och energi som går lös..

Men jag hoppas hon snart finner ro igen.



Hoppas ni får en bättre natt inatt!

Kram

2009-11-03 @ 13:07:15
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0