sova i vagn

Haft en superdag idag! Först var jag och mellansyster i staden, Köpte en klänning som absolut inte är min stil egentligen, ett helt otippat köp när det gäller mig. Men den var jättefin och det ska bli väldigt kul att ha den på fredagens party :) Efter en rolig och mysig shoppingtur i staden körde vi hem och fikade. Då kom även Carro å Leon på besök <3 Vi bäddade ner våra trötta knasungar i teutiniorna och gick en lång promenad. Båda busarna somnade strax efter att vi stängt ytterdörren :) Märkligt det där. Alice har vägrat att sova i vagn sedan hon var pyttebebis och nu när hon knappt får plats i den längre så sover hon inte middag någon annanstans. Får ut och promenixa med henne för att hon ska sova. Och sova behöver hon. Sover hon inte middag, blir nattsömnen också fel. Visserligen är det skönt, jag kommer ju ut på promenad varje dag :) i alla väder.

Igår var det också en mysig dag. PÅ kvällen var det musikcafé med Lilliz klass. Super! Men innan dess lämnade jag och Lucas småsyskonen hemma en stund och stack in till stan själva. Följde med Lucas på det han ville. Blev fika på Darins (såklart, när Lucas bestämmer) och lite shopping för månadspengen :) Själv hämtade jag mina brillor. Nu ska jag bara vänja mig vid dem också. Bild kommer kanske :)

Nu natti!


Kommentarer
Så här sa: Marie

Klänningen är super fin! Passade dig jätte bra! Tack sj för en trevlig stund! Kram Sis

2009-11-05 @ 09:15:58
Så här sa: Carro

Tack för igår love! Bäst Brilorna är jättefina, du passar jättebra i dom :) ILY!

2009-11-05 @ 10:50:03
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Tack för igår love! Bäst Brillorna är jättefina, du passar jättebra i dom :) ILY!

2009-11-05 @ 10:50:23
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0