AJISE KAAAAAN!

Måndag igen. Faktiskt ganska skönt om ni frågar mig. Alice hade en riktig tråknatt och var vaken och skrek en lååång stund =/ Skippade därför dagis idag och det får bli hemmamys istället. Inte mig emot =) Somna igårkväll skulle hon ju inte heller. Hon var supertrött vid åttatiden, men sova näpp! Ett tag roade hon sig med att leka Alfons Åberg! Hon skulle ha dricka (som hon hällde i sängen), borsta tänder, läsa saga, kissa pottan... Allt som Alfons ska när han inte kan sova. Knasunge! Rolig som tusan är hon just nu. Hennes kommentarer är så underbart härliga och man bjuds på många skratt. I lördagskväll åt vi äggmacka och Alice skulle absolut hugga av topppen på sitt ägg själv med skeden. Jo Ajse KAAAAAN numera allt själv. Jätteglad och nöjd var hon när toppen på ägget var av (men hela ägget var också totalhavererat och gick knappt att rädda). Ajise kunde utbrast hon stolt och tillade: Ajise BÄST! 

Hjälpa till älskar hon också. Hon hjälper till med allt. HJÄMPA MIG säger hon så fort hon ser sin chans att hjälpa till. Ingen är gladare än Alice för att diskmaskinen fortfarande inte blivit lagad. Diska är det roligaste som finns just nu. Laga mat är en annan höjdare. Igår lagade hon soppa till middag och idag ska hon bjuda Bästa Carro på pannkaka. Hon har redan klargjort för mig att AJISE KAN PANKAPANKA! Jodå Alice kan. Det mesta faktiskt ♥


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för den goda pankapankan :) Ajise är så söt när hon pratar :) ILY!!

2009-10-12 @ 18:13:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

oh litar på Carolines ord om att det blev en god pankapanka,sötnos!

Vilket ord pankapanka

2009-10-14 @ 20:09:31
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0