Vår söndag

Blev massor gjort idag här hemma. Har varit ute stora delar av dagen och grejat hur mycket som helst. Rensat, packat undan och kastat inför vintern. Känns bra. Imorgon ska jag köpa lite nytt till krukorna och plantera. Mys. Mina föräldrar var här och hjälpte oss massor. Tusen TACK snälla ni. Alice njöt såklart av att vara ute. Och av att ha mormor och Bojje här. Hon är för rolig, när man frågar henne vem hon vill leka med så svarar hon jämt Bojje :)

Har varit en fin dag. Och allt har känts lite lättare. Men trots det så finns det en djup oro i mig, en rädsla jag inte kan förbise. Det är skönt att ha mammi å pappi här. Särskilt när inte allt är som det ska vara.

Nu duschen, sen väntar en välförtjänt stund i soffan med min älskade ♥




 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Skönt att få ordning i trädgården. Det är ett stort måste här hemma oxå. Men det lär väl dröja... Hoppas du mår bättre nu :) Ses sen. ILY!

2009-10-19 @ 10:42:35
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0