091019

Måndag och helgen är över igen. Det var en helg med mycket känslor... och ja jag vet faktiskt inte hur det kommer bli framöver. Jag är bara jäkligt klar över hur det inte kommer att bli. Igen. För jag är så förbannat trött på att ta en massa skit, det är definitvt slut med det nu. Det finns alternativ till det mesta.

Idag har vi fortsatt att greja lite här ute. Jag, mamma och Alice var en sväng på Växthuset och köpte lite nya blommor till krukorna på verandan. Alice hjälpte såklart gladeligen till att plantera :) Idag har hon varit på dagis igen. Hon var ju hemma hela förra veckan, men det gick hur bra som helst ändå att lämna henne idag.

Verkar ha fått koll på den nya datorn (gillar den skarpt!) nu så idag får det bjudas på lite bilder.






 









Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh va fint ni planterar :) Duktiga hjälpredor du har ;) Träffas gärna i veckan. Orkade inte idag bara, annars hade jag gärna kommit. Men vill ju utnyttja mitt presentkort på McD ju =P Knas! ILY!!!

2009-10-19 @ 16:14:03
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Härlig bilder! Tråk när man får ta en massa skit! Hoppas det löser sig! Kram Sis =)

2009-10-19 @ 16:53:17
Så här sa: Rebecca

Hej.

Jag ska erkänna att jag läser din blogg dagligen, men är dålig på att kommentera.

Och självklart vill jag ju fortsätta att läsa när du satt lösen?! Om du tycker det är ok förstås.

Sköt om er och ha en trevlig kväll.

Kram Rebecca

2009-10-19 @ 19:16:59
URL: http://beskan.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0