igår - inatt - idag

Vilken natt :S Alicen vaknade vid två och var superledsen. Kvittade vad jag gjorde, hon kom inte till ro. En dryg timme senare fick jag henne till att ta vällingen och därefter blev det ganska lugnt igen. TRÖTT är jag idag. Jag hade inte ens somnat när Alice vaknade.

Igår var det en bra dag :) Förmiddagen spenderades hemma med älsklingen. När vi sen hämtat Alice på dagis åkte vi in till stan en runda. Där träffade vi Carro å Leon. Det blev smarrig fika tillsammans med dem. Senare var vi på vintergatan igen för att ta foto på Alice. Fotograf-dag igår och jag tror kortet blev hur bra som helst. Hon skrattade iaf hjärtligt åt fotografen. Carro å Leon hängde med hem på middag. Mys! Efter dagar då jag känt mig långt nere i träsket fick jag äntligen en fin dag och massa påfyllning av ny energi. För oavsett hur man mår så känns det alltid lite bättre efter några timmar med Bästa sällskapet. Igår var det verkligen välbehövligt.

Senare på kvällen kom Caroline på lite fika. Ja massa massa massa tragg och lite fika blev det :) Vi satt och tjatade lääänge. Också det välbehövligt.

I eftermiddag är det babysim och därefter blir det fika igen med Carro å Leon ♥

Jag är så GLAD och TACKSAM över att jag har många fina, underbara människor i mitt liv som jag verkligen älskar och som får mig att känna mig älskad. Älskad för den jag är. Glad att det finns så många min omgivning som stöttar, finns och bryr sig om mig och min familj när livet är upp å ner. Jag vore ingenting utan er. ÄLSKAR ER ♥





HEJ BOJJE!!!

(Alicen har också många fina människor i sin omgivning, här har hon tagit telefonen och "ringer" världens bästa morfar-Bojje)


Kommentarer
Så här sa: Rebecca

Tack för din kommentar =) Det ger mig hopp om att det ska gå. Det blir en lång väg, men värt allt kämpande. Du fick ju en perfekt liten tös =) Sköt om er. Kram Rebecca

2009-10-22 @ 12:22:36
URL: http://beskan.blogg.se/
Så här sa: miian

Oh vad söt hon är,och vad ljust hennes hår blivit!

Tack för din kommentar,får bli en jul i mysets tecken i år.

:)

Hur går det själv? hur mår du?

Kram

2009-10-22 @ 21:04:37
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0