:(

Det här funkar inte längre. Jag fixar inte att inte få ordning på det här. På min framtid. Jag måste hitta ett altenativ till att gå vidare med mitt liv. Hösten kom fort, julen anländer säkert lika snabbt och sedan är det snart januari. Vad gör jag då?! Mår dåligt av bara tanken på att behöva gå tillbaks dit. Idag känner jag mig både ledsen och låst. Finns det ingenting att göra åt situationen? Timmar har ägnats framför datorn till att leta efter möjligheter, men jag hittar inget. Privatskolor kostar så in i h-vetes med pengar. Pengar jag inte har möjlighet att betala. Inte ens för en utbildning. Inte nog med att de kostar. De ger ju ingen inkomst under utbildningstiden. Men vi måste leva också.

Jag vill inte...


Kommentarer
Så här sa: Marie

Vad jobbigt du har det! Hoppas det löser sig! Kram

2009-10-06 @ 12:40:36
Så här sa: Carro

Asjobbigt love, jag vet! Vet inte heller vad jag ska göra sen :'( Man mår riktigt dåligt av ovisshet. ILY!!

2009-10-06 @ 18:25:23
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

usch vad jobbigt,inte ska du gå tillbaka till ett jobb du inte trivs på!

Var det på ett dagis du jobbade eller hur va det nu?



När du sitter och funderar,vad är det helst av allt du vill göra?

På nåt vis så tror jag din väg kommer räta sig och att du när du minst anar det finner den rätta vägen.

Tro på dig själv och på att du kan ta dig dit du vill!

2009-10-06 @ 22:02:15
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: miian

usch vad jobbigt,inte ska du gå tillbaka till ett jobb du inte trivs på!

Var det på ett dagis du jobbade eller hur va det nu?



När du sitter och funderar,vad är det helst av allt du vill göra?

På nåt vis så tror jag din väg kommer räta sig och att du när du minst anar det finner den rätta vägen.

Tro på dig själv och på att du kan ta dig dit du vill!

2009-10-06 @ 22:03:09
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Sara

Hej min vän!



Det ska vara jobbigt och tufft att planera sin framtid! Är inte meningen att det ska vara lätt...

Men när du väl hittar rätt, då vet du att det var värt mödan och allt huvudbry!

Kolla på mig.....jag valde att sluta på mitt förra jobb (som jag var på i 10 år) innan jag ens visste vad jag skulle göra istället! Dessutom var jag ensamstående mamma! Tala om att chansa va?? Men det löste ju sig!!!

Jag rannsakade mig själv och frågade mig själv, vad är det jag är intresserad av? Kom då på att jag älskar att jobba med människor! Därifrån, började jag kolla på vilka yrken som skulle kunna passa inom den kategorin. Fann till slut att det var inom vården jag skulle jobba och sökte till undersköterskeprogrammet och kom in! Nu är jag ju klar uska och jobbar på Infen! Du ser....klart du klarar detta! Du är ju inte ens ensamstående!!!

Se på allt med öppna ögon vännen och inte natt svart! Du har inte tid att sitta och deppa nu, så ryck upp dig och bara gör det du måste!!!



Jag finns här för dig ALWAYS!!!!!



Kram kram

2009-10-06 @ 22:39:14
Så här sa: Emms

Vad spännande med framtidsplaner och vilka stora möljligheter när alla dörrar är öppna! Jag slår ett slag för att bli syrra, det är en bra, kul och omväxlande utbildning! Heja heja!

2009-10-08 @ 09:52:31
URL: http://festligaplaner.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0