L Ö R D A G

Underbara lördag! Äggen kokar för fullt, Lucas roar lillasyster och jag har just kommit ut från duschen. Tända ljus i hela huset och alldeles snart härlig frulle.  Idag blir det en intensiv men ljuvlig dag (hoppas jag!). Om ett par timmar bär det av till Tyinge, Linus ska spela två innebandymatcher där. Håll tummarna! Ikväll vankas det kalas hos Bästa Carro! Lovely =)

Hoppas ni också får en fin lördag!

(Angående lösen: Till er som inte har egna bloggar mailar jag, men till er med egna bloggar lämnar jag mitt lösen i mailfältet. Kan ni inte se det hör av er igen, så mailar jag. Tänker sätta lösen på fredag. Så lämna en kommentar om du vill fortsätta läsa.)


Kommentarer
Så här sa: Marie

Härligt med lördag! Vi renovera för fullt där nere till Ville! Ja jag vill fortsätta o läsa! Ha en bra dag o jag håller tummarna för Linus idag! Kram =)

2009-10-17 @ 10:39:37
Så här sa: Sandra

Låter som en toppenbra start på helgen. Jag älskar helgfrukost.

Vilka vinterskor hade du till Alice i fjol? Jag köpte Tobias. Eller, hon valde själv..... Jag försökte få henne att prova ett par som inte var i skinn men hon skulle ha de andra. Inte värt att sätta sig emot tänkte jag :-)

Vi ses gääärna. Jag är ju ledig på fredagar. Skulle det funka? Kanske Barbacka/Tivoliparken eller om ni vill komma hit och fika?

Vi kan väl höras. Trevlig helg!

Kramis

2009-10-17 @ 13:17:06
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Låter som en bra start på lördagen :) Tack för att ni kom ikväll! McDonalds is the shit! Fika måndag eller onsdag? ILY!

2009-10-17 @ 23:20:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Therese o Nellan

Jag vill gärna ha lösen om jag får Amanda :)

2009-10-18 @ 16:03:56
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0