oktober tjugotre tvåtusennio

Idag har det varit en BRA dag :) Jag har varit hos en studievägledare och faktiskt fått en hel del hjälp, tips och tankar inför framtiden. Det finns hopp. Nu vet jag åtminstone hur och var jag ska börja nysta. Känns positivt. Jag ska så småningom dit igen och om jag inte hittar något som jag absolut vill göra redan till våren så finns det lite kurser man kan söka, fundera vidare och hitta rätt till hösten istället. Då är ju utbudet av utbildningar så mycket större också. MEN jag har tankar och förhoppningar redan inför våren. Tillbaks till jobbet ser det i nuläget inte alls ut som att det blir. Underbart.

I em/kväll har jag varit på Halloweenpartaj med Lilliz i skolan. Så trevligt! Och SÅ skönt att se Linus tillsammans med vänner. I hans förra skola var det mycket tjafs, utanförskap och bråk mellan grabbarna. Det finns inte alls på samma sätt här. Linus var så glad och upprymd. Och efterfrågad av sina kompisar. Det värmer gott i mammahjärtat. Min älskling ♥ Igår bakade vi en hel hög med spindelbollar som vi tog med till partyt idag :)  

Förövrigt känns livet betydligt bättre nu.

Hoppas ni får en fin helg.




'


Kommentarer
Så här sa: Marie

Läckra spindlar=)

2009-10-27 @ 11:37:36

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0