Att förändra sin inställning...

... kan verkligen vara skillnaden mellan himmel och helvete. Vaknade imorse med känslan av att det här kommer bli en riktig skitdag! Fanns olika anledningar till att just den känslan infunnit sig under natten och jag kände bläääää inför allt. MEN insåg ganska tidigt att den enda som kunde förändra min inställning och därmed dagens förutsättningar var jag själv. Ryckte upp mig markant! Efter frukost, bäddning och annat som ska skötas undan på förmiddagen så gjorde jag en hel hög med pannkakor. Slängde tillsammans med dem ner tallrikar, bestick, sylt och dricka i en fikakorg. Sen begav jag och mina älskade barn oss till tivoliparken för pannkakslunch i det gröna :) Hur mysigt som helst. T.o.m mysigt när Alice satte sig i sin tallrik med pannkaka :) Det hanns med en hel del bus och lek i parken också. Därefter gick vi till badhuset och där spenderade vi nästan tre timmar. Underbar dag. Lucas och Linus är supernöjda, Alice lycklig och jag mår bra igen. NU ska vi ha en lika fin kväll.





Kommentarer
Så här sa: Carro

Vilken mysig dag! Blev så sugen på badhuset när ni skulle dit, men hade planerat annat. Funderar på att åka dit imorron eller blir det IKEA. Hoppas kvällen blir mys. Sakna er! ILY!

2009-09-19 @ 19:28:08
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: SIS

Vilken härlig dag ni haft. Fina bilder på dina mysiga barn!

Ha en fortsatt bra helg.

ILY

2009-09-19 @ 19:32:14
URL: http://pajzon
Så här sa: Marie

Gott med pannkakor o massor av bad! Vilken fin dag ni har haft! Hoppas vi kan ses snart! Kram Marie =)

2009-09-19 @ 21:23:10
Så här sa: miian

oh vad mysigt!!!!!!

Shit vad dom är lika syskonen!

Så söta!

Tack för din kommentar,Lowas mössa är från Name It.

Hade en liknande förra året,med mer "häng" men denna var med super!

Fanns dock inte i så många roliga färger :(



Kram

2009-09-20 @ 09:00:04
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0