En bra dag på dagis

Det hade gått finemang på dagis idag! Alice har varit glad hela tiden, inte gråtit efter hemma eller mamma alls :) Känns så skönt! Nu när jag hämtade henne kastade hon sig i min famn och jublade "MAMMA POMMER". Älskade ♥ Personalen hade diskuterat om hon skulle komma på fredag eller ej iallafall. Jag vill ju jättegärna ha henne hemma, men förstår samtidigt att de vill ha henne där. Vi får se. Vi bestämde att vi avvakta tills imorgon innanvi bestämmer. Går det super imorgon också så blir vi hellediga på fredag. Så sköt dig nu min lilla stjärna :)

Med lunch i magen och Alicen i sängen ska jag nu njuta en kopp kaffe. När Alice vaknar ska vi ta en promenad och sen hämta Linus (eller tvärtom beroende på ur länge hon sover).

Och så dagens utlovade foto: (tagen med världens sämsta mobilkamera, min mobil är ju i sönder :( Men idag hittade jag faktiskt garantin på den så snart ska vi väl få ordning på det här)



 

 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Va skönt att det gått så bra idag! Fin hon är i nya klänningen och i tossorna! ILY!

2009-09-30 @ 14:33:46
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0