Falskt alarm

Efter den här dagen finns det inte ork till så mycket mer. Har hållt på här hemma precis hela tiden. Ändå tycker jag inte att det märks särskilt väl. Antar att det bara är till att hålla ångan uppe under morgondagen. Kanske tar och fixar till vardagsrummet, tvättar soffan och sätter ihop nya möblerna. Egentligen ville jag vänta med det tills där är målat och färdigt därinne, men det kanske dröjer så jag får se. Fast imorgon ska jag minsann hinna ut en stund också. En tur till skogen eller havet hade inte varit fel. Alice har varit pigg här under eftermiddagen så jag hoppas den lite heta pannan imorse bara var falskt alarm.

Nu - dax att läsa saga, kolla läxor och sen blir det soffan med min älskling :) Kl 22 är det ju Hells kitchen :) Skojsigt!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0