Felaktigt beslut

Höll Alice hemma från dagis idag också. Ja natten var inget vidare, gråt och gnäll met hela tiden. Trött idag! Imorse var hon trött och fortfarande gnällig så vi hoppade dagis. Körde till systerstor och blev serverad frulle ist :) Carro å Leon var också där, tmysigt. Efter mycket tveksamhet och tempkontroll bestämde vi oss för att simma i eftermiddag. Mys med babysim och Alice var pigg och glad hela tiden. Tills vi skulle duscha. Hon fröööööös tusan och grät hejdlöst. Snabbaste duschen ever! In i bilen och hem fort. Innan vi kom hem hade hon somnat och när jag lyfte ur henne från stolen var hon varm, varm, varm. Feber har hon, hur mycket vet jag inte för vi snabbade oss in i sängen och nu sover hon gott. Så rätt beslut att hålla hemma från dagis, felaktigt beslut att åka och bada :/ Menmen.. Jag antar att det är tänderna som spökar på Alicen. Hon har två hörntänder på väg igenom och jag kan garantera att INTE en enda tand glidit igenom utan feber och tårar. Så det är väl ganska troligt att det är så även denna gången.


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0