Godmorgon!

Alicen har minsann sovit gott hela natten. Hoppas nu det inte var en tillfällighet bara, utan att det verkligen beror på större utrymme och att hon kan snurra fritt som hon vill i nya sängen :) Trivs gör hon iaf, nu på morgonen ville hon inte ens dricka vällingen hos mig:/ Idag skulle det varit dagisdax för liten Stjärna, men efter tvätt, påklädning och massor av gnäll insåg vi att det inte var någon bra idé. Hon känns lite varm, men jag har inte kollat tempen ännu. Hur som helst så är hon väldigt hängig och därmed är det självklart bäst att stanna hemma. Ett besök på dagis får det bli under förmiddagen i vilket fall, för Bovve ska hem idag! I eftermiddag hade vi en mamma-dejt med U och A inplanerat. Får se om min stjärna piggat på sig tills dess.

Nu - kaffe!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0