ILSK!!

Osmakligt! Ja det tycker jag ta mig fan att det här är. Exet i texten det är jag det. Och kommentaren är naturligtvis också ifrån mig. 


http://barnabas.bloggagratis.se/2009/09/05/1960549-regn-sol-regn-sol/



Tydligen envisas hon med att ta bort min kommentar på inlägget, men såhär svarade jag (om det nu är borta igen): 


Hej Ingrid!
Strulade och bråkade med Anders gjorde jag väl knappast?! Jag frågade honom redan i juni om han kunde hämta barnen (runt midnatt) på vårt bröllop som var i lördags. Detta gjorde jag för pojkarnas skull, eftersom det efter mat, efterrätt och annat inte fanns mycket att göra i lokalen (för pojkarna) där festen var. Anders sa då att det inte var några problem. Det fanns nämligen inga andra barn på festen, det fanns ingen möjlighet att gå och lägga sig någonstans och det fanns ingen tv/data eller annat att roa sig med. Utan det var bara en enda stor festlokal vi var i. Att Anders sen bestämde sig för att åka på kräftskiva är ju hans ensak men ändå helt ok tycker jag. Om man bara löser det. Det brukar vi kunna göra och det är jag glad för. Han valde att fråga dig och jag fick aldrig höra talas om att det skulle vara några problem. Däremot tycker jag att det känns ganska otrevligt att bli uthängd i din blogg. Vad jag vet så har jag och Anders inga problem med att prata med varandra eller lösa saker och ting mellan oss. Sen tror jag vi båda kan konstatera att jag har varit den som haft pojkarna absolut mest under de senaste sex åren. Och det är jag glad för - jag trivs nämligen bäst när jag är i deras sällskap. I lördagsnatt tyckte jag dock att DE skulle ha det bättre hemma hos sin pappa än i en stor festlokal. Det var därför jag från början frågade om Anders kunde hämta barnen framåt natten. MVH Amanda


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja osmakligt är det väl minst sagt. Fattar inte hur hon kan uttala sig ens. Och så felaktigt. Men jag tror ändå det är enbart för att hänga ut dig, att du ska få skit och för att skapa ännu mer konflikter. Vissa lever ju på sådant. Ta inte åt dig love (vet det är svårt), det är hon inte värd att du gör. ILY!!

2009-09-10 @ 10:18:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: sis

Hon har varit feg för hon har plockat bort delar av sitt inlägg och din kommentar, men jag fick veta av annan vad där stod. Du är klok nog till att inte bry dig om skit snack, men jag tycker de är sjukt att skriva om sånt i sin blogg. Håller med Carro om att vissa lever på att ställa till liv och i den här byn kan man ju inte undvika att höra saker....

ILY

2009-09-10 @ 10:42:58
Så här sa: miian

Men jesus Amalia.

Jag har alltid uppfattat det hela precis så som du svarade henne i din motkommentar.

Att du och pojkarna alltid löser saker och ting på bästa sätt.

Och jag har dessutom alltid varit sjukt jävla imponerad över er och hur ni fixat och donat allt.

Sen måste jag ju bara säga att om är det någon kväll i livet som man faktiskt tycker det kan ordna sig smidigt så är det ju ER bröllopsdag!!!!

2009-09-10 @ 11:06:54
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Mange B

Va dkul att bröloppet gick bra och allt kommer att bli ännu bättre ;-)! Nu skall jag läsa vidare här på din blogg, ok? Ha det bäst och lycka till med äkta halvan!



Hälsa Boris och damen som var där när jag var där :-D!



Mange B

2009-09-10 @ 19:34:16
URL: http://www.lucifer.se
Så här sa: Mange B

Hur fasiken stavar jag ikväll????

2009-09-10 @ 19:36:59
URL: http://www.lucifer.se

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0