Inga tårar

Idag var det då jag som skulle lämna Alicen på dagis. När hon vaknat och jag sa att vi skulle dit sa hon vädjande "stanna hemma". Redan då höll jag på att bryta ihop. Förklarade om och om igen att idag skulle hon bara vara på dagis fram till middagen och sen skulle jag komma och hämta henne. Inget sovande på dagis idag alltså. Tror det hade effekt för sedan var det faktiskt ganska smidigt att både få iväg henne och lämna henne. Hon vinkade hejdå i fönstret och även om hon inte var speciellt glad så var det inga tårar iallafall.  Suck.... S A K N A R henne redan! (Två timmar kvar..)

Nu är det dax för frukost. Sen kanske jag tar mig ut på en långpromenad. Lite motion är ju aldrig fel. Fast det ska erkännas att gårdagens pass känns rejält i benen idag. Jaja man får skylla sig själv när manl egat på latsidan!

I eftermiddag har vi inget planerat. Njuta Alicen står överst på min att-göra lista.




Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0