Körkort

Inte mycket kväll över när allt är fixat här hemma. Äta middag, röja kök, lite tvätt, natta barn.. trallala det går i ett. Älskling påbörjade projekt tapetsering av fondvägg innan idag. Inte mycket blev tapetserat dock, vi får vänta och se hur resultatet av det lilla som är uppsatt blir innan han vågar fortsätta. Men snart så ska vi förhoppningsvis slippa den fulblå tapeten. Usch ogillar!

Idag har jag varit inne och fixat foto till mitt körkort. Nytt efternamn = nytt körkort. Alltså fan vad taskigt att ett körkort varar i hela tio år. Fotot blev inget vidare och nu ska det visas upp avigt och rätt i tio år :) Ja och jag tänker ju inte byta namn fler gånger så nu får man snällt stå ut med att förlöjligas när man visar leg *mohahaha*

Nä nu ska jag sova.

Eller nej det kommer förmodligen dröja en stund till. Varför kommer jag aldrig i säng om kvällarna?! *suck*

Nighty


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0