Så var det...

...måndag igen. Älskling lämnade Alicen på dagis imorse. Inte kul, hon hade varit ledsen och var inte alls pigg på att vara där :( HATAR när hon är ledsen! Så, nojig mamma ringde dit för en stund sedan och då var allt mycket bättre. De hade varit ute och plaskat i pölarna (Alice älskar!) så självklart var hon på bra humör igen. Natten har varit sisådär. Alice vaknade redan innan vi lagt oss och var ledsen en lång stund. Igår bajsade hon nämligen i badet och jag lyfte snabbt bort henne till andra toan och duschen för en ordentlig rengöring. I flykten högg jag, utan att tänka mig för, snabbt tag i min egen duschtvål och använde den till lilla Skörp =/ Idioti! Alice fick såklart svid i rumpan av den och inatt hade hon riktigt ont. Gissa om man känner sig usel??! Min enda tanke var att tvätta bort bajset fort. Jaja man lär av sina misstag och efter lite salva och ompyssling blev det bättre och Alice somnade så småningom.

Idag har grabbsen studiedag. Lucas stannade kvar hos A igår men Lilliiz är hemma. Vi har just intagit frukost och nu väntar jag på att älskling ska komma hem. Sen bär det av till friskis för lunchgympa. Nu jävlar måste jag komma igång med träningen. Mår så mycket bättre då!

Idag hoppas jag på att "vi" ska tapetsera klart fondväggen i vardagsrummett. Fattades nämligen en tapetvåd till det igår så vi måste köpa en rulle till. Retligt, men snart så.

Ha en fin måndag!




ÄLSKADE ALICEN
som numera alltid ska ha "tossar" i håret =)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Söt i tossarna ju <3

2009-09-28 @ 12:55:23
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

åh jesus så söt hon är i tottar!!!!

Mindre gott ser det där stekta ägget eller vad det är ut bredvid henne haha.



Hoppas svidet försvunnit och att Alicen sover gott i natt.

Kram och tack för din kommentar ang dagis!!!!!!

2009-09-28 @ 18:51:25
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0