Söpa katt

Blev fint i vardagsrummet. Nöjd! Vi ska så småningom byta fondtapet (helst idag - hatar verkligen den som är där) och så är det en hylla som ska bytas ut nu. Vi ska ha den i vitt, men tyvärr var den slut på Ikea när vi var där i veckan. Jaja så brukar det ju vara.. aldrig får man med allt man tänkt. Men det är bara en billig vägghylla så det kanske går att buda med någon som ska dit. Eller tar vi en tur till, gillar ju Ikea :) Har kollat lite på soffor ikväll. Jo de skulle verkligen behövas bytas ut. Men vi får se.

Imorgon väntar frulle hos systerstor! Bästa Carro å Leon ska också dit :) Fint det! Alicen ska till dagis :( ja om jag nu inte håller henne hemma imorgon också. Hon är lite trött och inte riktigt sig lik. Fast idag var hon väldans kul-:) Jag satt tillsammans med henne i baksätet i bilen när hon plötsligt utbrister: ALICE HA! Vad ska Alice ha, undrade jag. SÖPA KATT! Hahaha :)) Pratade en lång stund om katten sen och hon hävdade bestämta att vi skulle söpa :) Knasunge! Antar att hon hörde igår när farmor pratade om att hon eventuellt skulle köpa sig en katt. Den enda katten som kommer in här är dock Hello Kitty :) Ingen annan. Ibland kan min allergi faktiskt vara till en fördel ;)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Hahahaa, Alicen är rolig hon. Hello Kitty tycker jag oxå duger bra :)



Va roligt att det blev bra i vardagsrummet. Så kul när man gör ngt och blir nöjd. Lite kan göra mkt :) Förresten soffor...om ni inte vill ha en allt för dyr, men ändå fin så har jysk billiga och fina. Oftast på erbjudande. Där köpte vi våra. En 3:a, en 2:a och en fotölj, fast kommer inte ihåg priset, men tror det blev 7000! ses snart! ILY!

2009-09-17 @ 09:07:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0