Sur å vresig

Inte min bästa dag precis. Nej inte alls. Men alla dagar kan ju inte vara det. Jobbade inatt och sov till vid middagstid. Sen kom Alicen hem från dagis och så kom mammi hit. Vi körde en runda till Eko, fick med mig lite nödvändigheter hem. So far so good.

Men kvällen kunde varit bättre. Mycket bättre. Är på ett uruselt humör. Älskling är och tränar, själv hann jag ine med Friskis. Att missa ett tänkt pass kan få mig riktigt irriterad när hela jag liksom skriker efter att få träna. Inget är så avstressande som träning när man är sur och vres. Nåja, inget att göra, planerade istället in en soffkväll med Idol. MEN...  Alice ligger och gnäller/skriker/kommer upp ur sängen oavbrutet och vägrar att sova, dessutom har jag  haft världens läxkonflikt med Lucas så soffkvällar klockan åtta är definitivt inget för mig. Linus har varit en ängel däremot. Läxan är gjord, rummet är fixat och han gick självmant och borstade tänderna i tid :)

Nu väntar jag på att Alice ska somna, sen jävlar blir det soffan och det största vinglaset jag har i huset. GHAAAAAAAA!

Imorgon blir säkert en ljuvlig dag :)

Åhh HE-VETE... Nu kommer Alice upp igen!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Nej alla dagar är verkligen inte topp! Hoppas det känns bättre imorron love :) ILY!!!

2009-09-22 @ 21:49:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Tror nog att du får en bättre dag imorgon! Kram =)

2009-09-22 @ 22:07:10

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0