Trött tusan

Morning! JAG har minsann sovit som en stock inatt. Det har dock inte Alice upplyste hennes pappa mig om. Hon har visst vaknat till flera gånger. Fattar inte, jag brukar alltid höra minsta lilla från henne, men har varit så otroligt trött de senaste kvällarna. Måste ta mig till friskis och få lite ny energi. Det är som vanligt, jag blir vansinnigt trött när hösten är på intågande. Det enda som hjälper då är motion i mängd. Det gör mig pigg iaf. Idag ska jag ta tag i det där med att tvätta sofforna. Jäkla skitgöra, men ack så nödvändigt. Vill ha NY soffa men det vill visst inte plånboken :S Jag får påminna mig om att jag valt stanna hemma med Alice länge. Och det kan ingen soffa i världen kompensera. Inget annat heller för den delen.

Ha en fin onsdag!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Usch ja, visst blir man trött. Men promenader (och annan träning) gör susen! Tvätta soffan låter inte alls kul, men ett nödvändigt ont antar jag. Jag borde göra som du - rensa garderoben (då kanske jag får en anledning att "tvinga" dig att följa med till Nova/Väla en dag =P) ILY!!! (ses imorron!!)

2009-09-16 @ 11:27:58
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0