Tvätt

Tvätt tvätt tvätt.. var fan kommer allt ifrån?! De är ett måste-göra som verkligen inte kan stå tillbaka nu. Så just i eftermiddag är det sortera, tvätta, hänga... vika som står på schemat. Men jag har iaf varit och tränat. Jympade på friskis och det var underbart. Fick också en liten snabbdejt med Sara :) Najst. Ikväll ska jag se Idol. Vill inte missa Calle ikväll ju. Måtte han gå vidare! Heja heja :) Men innan dess ska jag fortsätta var lite effektiv. Snart dax att byta hög i maskinen. Sen borde jag verkligen rensa Alicens garderob. Suck och stön :/ Tack gode gud för Tradera :) Och ja man kan verkligen fynda där också. Se bara på Alice, hon köpte sig ett par nya bralls där idag. Fina Katvig-randiga bralls. Och häromdagen köpte hon en klänning. Också den från Katvig. Utmärkta plagg till dagisbus :) (och mer kläder att tvätta för mamma).

Dax att jobba vidare! (Tur L.W och hans underbara musik finns. Allt blir så mycket lättare med den på hög volym)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tvätta tvätta tvätta gjorde jag igår! Slit...hade verkligen slarvat med det. 3 omgångar sängkläder till mig och Linus och en till Leon. Inte bra jobbat av mig. Men nu så, bara en kvar :)



Tradera is the shit. Vill ha Sveamössa och Nova star-jeans till Leon. Kej, jag vill oxå ha Sveamössa =P ILY!!

2009-09-28 @ 17:49:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Egentligen hade jag tänkt mig en svart Sveamössa. Men finns inga :'( Så nu vet jag inte vilken färg jag ska ha. den marinblåa är ju oxå fin. Du då? Vit med röd text fanns. Tänkte på dig då =P ILY!!

2009-09-28 @ 21:48:47
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0