Vårda kärleken

Lördagsnatten spenderas visst framför datorn :/ Älskling jobbar, pojkarna är hos sin pappa och Alicen sover sedan länge. Bara Max och hans kompis som är vakna och de spelar tv-spel på rummet. Ikväll har jag och Alice varit hos J och C. Att busa med kusinerna är alltid lika uppskattat :) Middag bjöds det på och så det obligatoriska lördagsgodiset :) Vi körde dock hem ganska tidigt eftersom jag inte ville att Alicen skulle bli så trött att hon somnade i bilen. Ville hinna mysa med saga och välling i sängen med henne ju.

Igår var min fina Sara här på frukost.  Massa tragg och skratt blev det. Sen kom Bästa Carro och Bus. Vi stack till stan, Alice fick lite nya kläder och sen var vi en lång stund i tivoliparken. Underbart. På kvällen var vi hos mina föräldar på middag. Ljuvligt. Jag och älskling sov över i "bröllopssviten" där vi tyvärr inte tillbringade så många timmar på bröllopsnatten. Mysigt att få göra om det!  Alice sov hos mormor och det gick kanon. Antar att vi borde vänja henne, eller rättare sagt oss själva, (för det är inte Alice som tycker på utan vi) lite mer vid att det är ok att lämna henne någon gång ibland och göra saker på egen hand. Måste ju finnas utrymme för att vårda kärleken. Det är så oerhört viktigt att verkligen få vara tillsammans med den man älskar och inte bara dela vardagssysslorna med varandra.

Saknar min älskade älskade älskade M inatt :'(


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för en mysig fredag!! Blev mormor o Bojje glada för fotot? (Dum fråga va?!) ILY!

2009-09-27 @ 16:07:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0