Blogg mitt...

... i natten. Tur man inte ska upp tidigt imorgon. Linus har studiedag :) Borde verkligen sova iallafall!

Idag har det hänt liiite till i badrummet. Det går sakta framåt. Ännu har vi varken vask eller toalett, men badkar har vi! Dessutom har vi haft en badsugen tjej här i flera veckor nu, så trots att typ ingenting är klart så såg det ändå ut såhär ikväll:



Envisa Toss hamnade till sist i det välbehövliga badet :) INNAN pappa ens hunnit koppla avloppet ordentligt, men det löste sig det också. Som ju det mesta har en tendens att göra.

Nu NATTI!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hihi, vem klarar sig utan badkar för länge?! Inte jag iaf ;) Badkar måste man ha, så förstår att Alice var sugen på att bada nu. ILY!

2010-04-26 @ 12:54:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Hi hi, söt liten badtjej!

Jag förstår om det känns drygt med renoveringen. Inte kul att ha det smutsigt men heller inte kul att städa innan det är klart. Snart så :)

Ser ut att bli supersnyggt iaf.

Jag hade gått ut och njutit av vårvädret istället. Städningen springer ju tyvärr inte ifrån dig men det är lättre att koppla bort skiten om man slipper se det.

Ha en finfin vecka!

Kram

2010-04-26 @ 15:51:51
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0