Idag har vi haft ännu en fin dag. Vi började med frulle på MC´D med Carro och Leon imorse, sen blev det en tur på stan. Linus skulle köpa något superviktigt på BR ch det fick han gjort. Själv hittade jag en t-shirt till Alice. Dax att fylla på sommarkläderna ju. I em kom Carro och Leon hit en sväng och åt middag med oss. Sen kom även mina föräldrar och fikade. Bojje hjälpte Mattias fylla släpen och köra till tippen med all skit från badrummet. Skönt att få bort det och skönt att få hjälp. Tack igen "pappi" du är ovärderlig.

Ännu en dag att må bra av och trivas med tillvaron. Idag är jag glad, uppriktigt, innerligt glad. När mina vänner mår bra och har lycka i livet berör det mig på samma sätt som när de har det omvänt. Idag är jag lycklig å en av mina absolut finaste vänners vägnar  ♥

Och jag är lycklig för att jag får dela livet med min älskade M.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för idag! Det har varit en fin dag då jag iaf kunnat glömma mina bekymmer för ett tag. Ses kanske imorgon igen, jag hör av mig. ILY!

2010-04-08 @ 21:09:04
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0