:'(

Upp som en sol, ner som en... Dagen idag har definitivt INTE börjat bra. Och jag känner mig sumpigast i hela världen. FAN! Vilka kontraster livet har... Skulle vilja göra om hela morgonen. Göra om, göra rätt. För det blev allt annat än rätt idag. T.o.m lyckast göra min egen lilla flicka ledsen. H-vete! Nu brottas jag med världens sämsta samvete för både henne och hennes pappa. Usch, känner mig usel, värdelös och jäkligt dum...

Älskar ju mina barn. Älskar min Mattias.

Tack mammi och pappi för att ni finns. Love you ♥

SUCK!

 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Har inga bra ord just nu love! Men alla dagar är verkligen inte perfekta. Än är det iaf inte för sent att avsluta dagen på ett bra sätt! ILY

2010-04-16 @ 14:06:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: mormor

Du är inte värdelös eller dum<eller någon dålig mamma.Jag känner dig, visst kan livet vara upp och ner ibland men alla positiva saker överväger detsom känns tungt.VI ÄLSKAR ER ALLA KRAM.

2010-04-16 @ 15:38:57
Så här sa: Sandra

Vet precis hur du känner dig. Jag är ledsen. Vissa dagar bara är så.

Men jag vet att du är en fantastisk mamma. Och fantastiska mammor kan också ha en dålig dag. Fantastiska mammor visar ALLA typer av känslor och lär sina barn att det är ok att vara ledsen/arg/sur ibland också. DU ÄR EN FANTASTISK MAMMA!!! Din man och dina barn vet också att du är en fantastisk mamma. Du är bara mänsklig.



Jag önskar dig en underbar helg med din familj och hoppas att din morgon imorgon börjar bättre.



Många kramar

2010-04-16 @ 17:27:04
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0