Förstoringar beställda!

Sitter hos mammi och slösurfar lite. Lugn dag idag. Eller lugn och lugn... Lilliz har ringt femtielva gånger för han är hos sin pappa och det funkar ju som vanligt :S

Iallafall... Jag och Alicen har varit själva idag, Mattias jobbar ju. Efter en lugn och mysig morgon tog vi tog bussen till stan och gick in på Allfoto. Beställde förstoringar på foton från vårt bröllop, äntligen blev man färdig till det :) Sex bilder i olika storlekar och hälften av dem svart/vita. Kan nog bli snyggt på samma vägg tillsammans med väggorden jag budade hem på Tradera häromdagen. Texten är från en av sångerna vi hade i kyrkan. Lovely.

Hittade också en skinnjacka i stan. Ska testa den lite mer när jag kommer hem, men jag tror nog att jag behåller den. Nu väntar jag på maken, sen blir det middag här hos mammsen :)

Trevlig lördag!



 Denna bilden stooor och i färg!

  
valde att ta dessa två också i färg!


Och så dessa lite mindre och i svart/vitt:

  




  

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åhhh det kommer bli superfint! Som det mesta du gör :) ILY!!

2010-04-18 @ 12:43:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miia

Vilka underbara bilder,vilken lycka!

Du MÅSTE visa bilder sen är alla är på plats,kommer bli sååå fint!!!!



Hoppas du haft en mysig helg!

Kramkram

lösen i email fältet ;)

2010-04-18 @ 19:50:17
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Therese o Nellie

Åh vad fiiiint. Jag vill me gifta mig :] Underbart ju.

Hoppas allt e bra med er annars, kram.

2010-04-18 @ 20:17:59
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0