Glad Påsk

Ilskan har lagt sig och jag har återigen insett att den som missar sina barn är själv den största förloraren. Tyvärr får barnet också ta endel av den förlusten. Det enda jag kan göra är att kompensera så gott det går.

Idag var det babysim. ARG-Alice var återigen i farten men vi hamnade i vattnet till slut och det var väl tur det för badet var mycket uppskattat. Linus njöt av en ledig dag och hängde såklart med till badhuset :) Efter badet begav vi oss till Ikea. Najs! Handlade lite till badrummet och nu har vi faktiskt fått ihop det mesta till det. Även golvläggare, som ringde och lämnade pris idag, vilket vi nappade på. Ikea var toppen i eftermiddag. Fick faktiskt hem allt vi hade tänkt (och lite till) vilket är ovanligt eftersom endel saker alltid brukar vara slut just när jag ska ha det. Kändes dessutom som om vi hade hela varuhuset för oss själva, har aldrig varit med om att det varit så lite folk någongång då vi varit där. Kanske alla hållt sig hemma för att fira påsk? Det gör vi också nu :)

Så...





Förresten dagens sötaste måste ha varit när vi var på Ikeas barnavdelning
och Alice frossade i hyllan med gosedjuren:
"Åh vad många tevliga (trevliga) djur här är"  sa hon glatt!
Söte Toss ♥


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hahaha, söte Alice då! Ja, gosedjur kan ju vara trevliga faktiskt, bättre än levande mög. Va bra att ni fick hem allt ni behövde, det händer ju inte allt för ofta. Ses på lör. ILY!

2010-04-01 @ 22:42:28
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Hahaha, vilken "trevlig" kommentar. De är för roliga när de tar till ett lillgammalt uttryck.

Är så avis på din IKEA-tripp. Jag har inte varit där på ett tag och har en lista med saker som ska handlas där.

Ha en riktigt Glad Påsk.

Många kramar

2010-04-02 @ 12:11:02
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0