Hej underbara livet!

Idag är det en sådan där morgon då jag ser på framtiden med tillförsikt. Jag älskar att vara hemma med mina barn på morgonen. Slippa stressa iväg till skola, dagis och jobb. Imorse vaknade Alice ganska tidigt. Linus var klar i god tid med sitt morgonbestyr så han kröp ner i Tossens säng och läste saga för henne medan hon drack sin välling. Mysigt. Sen skickade vi Linus till bussen och så fick Alice ta en dusch. Därefter hoppade hon glatt i sina kläder, vi friserade henne med hårband och hon var hur glad som helst. Sen började vi gå mot dagis. Vilket väder! jJag har njutit så mycket av vintern att jag nästan glömt hur ljuvlig våren är. Meningen var att vi idag skulle promenixa hela vägen till dagis, men så kom älskling hem med bilen till oss. Behöver den senare under dagen då det är babysim och lite annat att fixa med idag. 

Morgonen har som sagt varit helt ljuvlig. Kan inte bli bättre än såhär. Nu ska jag njuta en kopp kaffe och invänta mina frukostgäster. Två personer som förgyller tillvaron ytterligare för mig ♥



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0