Hostig natt

Jihooo det händer lite i vårt badrum! Golvnisse lägger mattan på golvet och jag tror det kommer bli hur bra som helst! (Bilder utlovas senare).

Vi skippade dagis idag. Alice har hostat inatt och ett tag var jag säker på att det var en ny krupprunda på gång. Nu är hon inte alls hostig, men det brukar hon iofs inte vara på dagen heller - får väl se hur natten blir. Förkyld är hon och nu blir det dagisfritt till efter helgen. Idag blev det frulle med mina favoriter. Finaste Carro och Leon. En runda på Eko har vi också varit, men det enda som hamnade i min korg var schampoo och balsam. Var egentligen på jakt efter gardiner och påslakan till sovrummet.

Nu är det dax att skjutsa grabbs till fotbollsträningar, sen ska maken hämtas hem från jobb, innan det är dax att hämta grabbsen igen. Gissa om vi lägger många timmat i bilen i den här familjen?! :) 



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för idag :) Synd du inte hittade ngt på eko. Kör försiktigt! Vi ses snart igen. ILY kraaaaaaaam

2010-04-21 @ 18:26:02
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0