I städtagen

Mattias fortsätter med färdigställandet av badrummet. Skönt! Jag ser ljuset!  Själv har jag inlett projekt göra-rent. (Jo jag städar, men va f-n just nu är vattnet avstängt!) Längtar tills det är klart :) Hade förhoppningar om att göra så pass klart så jag kan hänga med på simmet i eftermiddag. Alice har bestämt att mamma och pappa ska simma. Älskade unge, allt vill hon att vi gör tillsammans. Jag förstår henne. Jag älskar också tillsammanstid. Så därför... dax att jobba vidare! Vill inte göra henne besviken när vi nu faktiskt har möjlighet att åka och simma alla tre i eftermiddag.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas jag får se en skymt av er på simmet idag :)

2010-04-29 @ 11:02:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0