Nästan rent, sim och Iphone!

Känner mig helt färdig... fast det är jag inte. Jo i kroppen är jag men med städningen finns det mer att göra. Hela tvättstugan kvar och altanen. Där ser förjävligt ut. Ligger en massa grejer från renoveringen, krtonger och skit. Meningen var att Mattias skulle köra till tippen idag, men trots att vi hållt på sedan vi vaknade har det inte funnits tid. Nu är här rent, (utom i tvättstugan då, men jag orkar f-n inte mer ikväll) och det är så skönt! Får se om jag hinner ta tvättstugan och utomkring imorgon (annars får vårt fina valborgssällskap blunda för skiten), ska handla och måste in till stan ett ärende också. Sen på kvällen är det valborgsfirande och det ska bli mys!

Jag hann iallafall (eller jag valde) att följa med och simma med Toss idag och det är jag glad för. Underbart. Tossen är så duktig. Hon hoppar från kanten, vänder i vattnet och simmar  helt själv tillbaka till kanten igen :) Ikväll ska jag faktiskt försöka plugga lite. Älskling jobbat inatt så vi får väl se hur det går. Alice vaknade för en liten stund sedan. Hon däckade i soffan och hur jag än bar mig åt (och Lilliz också) kunde jag inte väcka henne. Hon var verkligen helt slut. Det blir nog en lång kväll,  tur vi är lediga imorgon.

Ikväll tänker jag också greja lite med den här som kom på posten idag:



Nu längtar jag tills på tisdag då mitt abonnemang byts till Telia. Efter mååånga år med Telenor är jag snart äntligen fri från möget :)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0