Rensar bland skit och tankar

Vilka kontraster. Från världens härligaste dag igår. Till idag. Jag rensar, torkar, tvättar, städar och har Winnerbäck på hög volym. Får visserligen en hel del gjort. Men det är som det brukar - det är skönt att putsa på ytan när det inte känns riktgt okej inuti. Idag tycker jag det mesta känns sådär.

M har börjat så smått i badrummet. Just nu är han och handlar lite nödvändigheter för att kunna fortsätta. Ska bli skönt att rensa ut där också.

...Och jag hoppas tvivel, frustration och den här dåliga starten på dagen städas ut tillsammans med det andra skräpet.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Det är väl så livet är - uppåner! Hoppas det känns bättre snart igen love :) ILY!

2010-04-06 @ 12:18:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0