Rosa tossar och en Iphone!

Alice var superduktig hos frisören och blev så fin. Gissa om hon var nöjd när Ulrica satte "tossar" i håret och dessutom färgade dem rosa :) Fick bli en liten tur på stan efter frisörbesöket. I eftermiddag har vi haft besök av finaste Carro och Leon. Efter lek och bus inomhus gick vi till lekplatsen en stund. Lilliz hängde också med. Där blåstes det såpbubblor, vi gungade och busade vidare. En toppeneftermiddag med underbaraste sällskapet. Ikväll fick det bli tacos till middag. Linus kom också hit och käkade. Trevligt!

Inga badrumsbilder idag heller, fast nu är väggarna spacklade. Men vad är det att visa?! Nää vi väntar tills det roliga börjar :)

Förresten så har jag nu efter stor beslutsvånda klickat hem en Iphone ikväll. Har sedan länge bestämt att jag ska byta till Telia och lämna Telenor en gång för alla. Nu fick jag via CSN-kortet ett toppenerbjudande på just Iphonen och därför slog jag till. Så nu återstår bara väntan och att se om jag blir lika frälst som alla andra :)




Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för idag , ni är underbara. Hoppas du blir nöjd med din Iphone! ILY!

2010-04-13 @ 23:45:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: mormor

Vilka under bara bilder.

2010-04-14 @ 16:10:53
Så här sa: Sandra

Söte! Rosa tofsar måste ju bara vara det bästa för en 2åring :)

Jag är också sugen på en Iphone. Du får gärna berätta vad du tycker om den sen.

Ha en finfin vårdag!

Kramar

2010-04-15 @ 10:14:56
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0