Sol :D

Svårt att inte njuta av livet när man vaknar och det är ännu en dag med sol ute. I love it! Skjutsade Linus till skolan imorse och sen bar det hem för att få iväg Alice till Vintergatan. Svårt det där. Hon hade inte alls behövt vara där idag, men hon älskar det. Säger jag Vintergatan säger hon JA och smilar stort. Visserligen inte mycket vi lämnar henne, nio timmar i veckan, men jag hade gärna varit tillsammans med henne då också. Nåja hon behöver sina kompisar och det sociala samspelet som hon får där. I eftermiddag ska jag vara med min Toss iallafall :) Vad vi ska hitta på har vi inte bestämt ännu, men utomhus blir det garanterat. Funderar på om jag ska in till stan och byta den där klänningen jag köpte till tema-bröllopet vi ska på. Hittade en annan igår som jag hängt undan. Vi får se.

Älskling slipar väggarna i badrummet, själv ska jag gå och göra lite nytta nu. Kanske skulle dra till med en löprunda innan Liten ska hämtas?!!

T R E V L I G   O N S D A G


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0