Söndagsseg

Världens längsta söndag måste det ha varit idag. Detta trots att vi tog en lång sovmorgon imorse. Inte många knop gjorda här idag inte. Lite utefix i trädgården blev det i eftermiddags, men inte så mycket. Gick mest runt och grejade med Alice som hade en massa saker att hitta på. Räfsa, blåsa såpbubblor, sparka boll.. för att nämna några. Korvrillning blev det iallafall :) och så kom svärmor på besök en liten sväng. 

Märkligt att vissa dagar bara segar sig förbi. Känns som om det här dygnet haft dubbelt så många timmar än alla andra. Egentligen har vi en massa på att-göra-listan alltid, men idag har det bara inte blivt något av någonting.

Älskling jobbar inatt och jag har precis fått stora grabben i säng. Han och lillebror kom gråtandes hem idag. Suck... inga kommentarer, men i mitt nästa liv ska jag skaffa barn med Mr Right direkt!

Veckan då. Imorgon är det skola och jag ska även försöka hinna inom Allfoto och hämta bilderna. Nyfiken tusen! På tisdag ska jag njuta av en redig tjejdag på Nova med fina C, jisses vad jag lääääängtar!!! För övrigt så har jag stora förhoppningar på badrummet den här veckan. Allt grundjobb är klart och nu ska det börjas med det ytliga. Najs! Imorgon händer nada men på tisdag kommer golvnissen och ska flytspackla golvet och sen på onsdag ska han börja med mattan. Jag LÄNGTAR! Inte bara för att det kommer bli fint och fräscht utan för att det faktiskt är ganska knökigt att vara sju personer som delar på en toalett också.

Nä - dax att krypa ner. Trist tusan, för Alice skulle absolut sova i sin egen säng inatt :( Hon brukar ju alltid sova hos mig när hennes pappa jobbar.

NATTI


Kommentarer
Så här sa: miia

Hej du fina!

Idag har jag kommit fram till att du inspirerat mig,att jag älskar din blogg och dina täta uppdateringar,så hädanefter ska jag bli mycket bättre på det här vardagliga skrivandet för jag uppskattar verkligen att kika in här och se hur era dagar varit!

TOPPEN!!!!



Hoppas killarna mår bättre,förstår att det värker i mammahjärtat när det blir sådär.

Moa var med sån i en period här innan,hon grät och ringde till mamsen sin och såklart sved det ordentligt i hennes hjärta.



Jag hoppas jag gjort som du vill göra i nästa liv,skaffat barn med "rätt" karl,men tyvärr kan man aldrig veta ;) ;( bara hoppas!

Kramkramkram

2010-04-19 @ 19:40:11
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0