Tar sig vatten över huvudet...

...Det gör man ibland, idag kändes det ett tag som att det skulle bli en sådan dag. MEN det är gött när man redat ut det :) Nu är golvnisse helt klar i badrummet! Jättenöjd! Tyvärr blev bilderna jag tog ikväll alldeles för mörka (ingen lampa därinne ju) så jag väntar till imorgon med att visa. Nu längtar jag såklart till all inredning är på plats och vi kan börja använda badrummet igen. Dröjer nog till nästa vecka eftersom jag har en make som jobba i helgen (såklart :S )

Idag har också sovrummet fått sig en rejäl uppfräschning. Gardinbyte, nya påslakan samt väggord och bröllopsfoto på plats. Lite romantiskt och mysigt. Lovely! 

Nu dax att sova! Hoppas på en bra natt trots krasslig Alice. Hostigt och snorigt och ikväll hade hon faktiskt lite feber också, hoppas hon är pigg och kry imorgon.




***Gillar!***


 
***Trött och krasslig Toss i mammas och pappas säng***

 

Just det! Plåtade ju golvmattan i badrummet innan idag och så här ser den ut:


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åhhhhhhhhhhh va fin väggen blev. Underbar! Va nöjd med den love, det har du gjort bra. Vilket minne :) Ses snart! ILY!

2010-04-23 @ 10:20:21
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: sis

Oj vad fint det blev <3 förstår att du är nöjd med den. ILY

2010-04-26 @ 00:16:40

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0